Tuesday, December 22, 2009

mcm bru semalam

dah genap 3 tahun along pergi tinggalkan family aku.

dah 3 tahun tp mcm bru smlm.
mcm bru semalam aku gurau2 dgn arwah.
mcm bru semalam ktorg men tarik2 rambut.
mcm bru semalam aku suap arwah mkn.
mcm bru semalam ktorg tido sebantal.
mcm bru semalam arwah usap kepala aku tiap kali aku cium tgn dia.

dan mcm bru semalam jugak la aku n ibu dpt berita arwah kemalangan.
mcm bru semalam aku n ibu bergegas g hospital dengan harapan arwah patah kaki biasa.
mcm bru semalam aku dpt tau arwah dah xde.
mcm bru semalam aku tengok jenazah arwah sebijik cam arwah abah.
sumpah demi Allah, sebijik macam arwah abah.
mcm bru semalam aku cium arwah utk kali terakhir.
dan mcm bru semalam aku hantar arwah pergi menemui Tuhan.

antara semua abg2 aku, aku syg arwah lebih.
sebelum arwah pergi pun aku memang syg dia lebih.
sama mcm aku syg abah.

kehilangan abah buat aku lebih hargai family,
kehilangan along buat aku matang dan tabah.
tapi cukuplah.
xmampu nak hilang sesiapa lg.
aku takut aku jd gila if kehilangan lagi keluarga yg aku ada ni.
cukuplah.

Tuhan, boleh x kau biar abah dan along muncul dlm mimpi aku mlm ni. aku rindu sgt pada mereka. tolonglah aku Tuhan!

No comments: