Saturday, August 08, 2009

warkah

"meh cni no fon kw. aku nk ngorat kw"
"ok. gudluck then"

aku rasa aku mula tertarik ngn die mse tu. giler slumber je ckp cm2, tp dlm hati aku tabik ngn die. bagi aku saat mengenali die, aku lupa saat2 sengsara. lupa org2 yg pernah wat aku menangis n berkabung berbulan2. lupa perasaan yg pernah singgah pada org len. dengan dia aku jadi len. mse kwn2 lg aku dh rse die sgt hebat sbb berjaya wat aku nangis berbaldi2, berjaya wat aku cemburu separuh mati, dlm erti kata len, berjaya wat aku syg kat die.

masih igt our 1st date, dh la geram tggu die lme *trok btol kn tpah*. tp sebaik je tau die masak utk aku yg lapar thp dewa ni, trus cair. aku tau die nerveous jmpe 1st time, well tipu la klo kata aku xnervous tp klo dh 2-2 nervous maka jumpa 3 saat je dh cukup kn. so aku terpaksa la wat2 xnervous, berlagak 'cool' padahal dlm hati "npe la 1st date kne time aku pkai bju xchomel cmni, npe la time perut bunyi2" tp die mne tau sume tu. hahahhaha...

aku almost giv up n rse die men2 kn aku je ble tgk FB die, tgk die lyn org len, dgr die beriya nk jmpe a gurl yg die kenal kat ms *ni dpt tau dr nabil* even tgk status ym je dh wat aku emo. giler la aku ske die. so dh pk2, better giv up n get a life. bnyk lg org nk kat aku *ayat sedapkn hati mse 2* tp setiap kali aku dh nekadkn hati n pndang depan msti die tbe2 muncul n wat hati aku cair balik then tinggalkn aku terkapai2 cm2 je. n bnde ni berulang2. *bodoh kn aku*

until aku ckp aku dh nk mula kn hdp bru, g enjoy n hav fun mse konvo. tbe2 die rapat2 ngn aku. layan aku bek giler *tp kdg2 hilang gak*. until d day yg kua date n die pegang tgn aku. ermm..it seems sooooo perfect to me. tp mse tu aku still xphm lg pe status ktorg. dh 2 hari berlalu bru la die ckp *text je ok* "so, u'r my gf aite?" gosh, cam nk melompat bintang je mse tu. so since dat day i'm officially his gf.

i learn a lot from him. aku belaja dari kesilapan2 dlu. aku cuba memberi yg terbaik utk kami. die insan yg terbaik utk aku. die menyayangi aku macam arwah abah n along syg kn aku. kami betol2 terima each other seadanya even buruk cmne pun. so rasanya aku dh bersedia utk ke next level, walau baik o buruk pun natijahnya, xsalah kan mencuba, xsalah kan mengambil risiko. mula2 risau penerimaan ibu n family tp setelah dikhabarkan mereka yg lebih excited dari aku. mereka yg merancang jauh ke depan dari aku. tergelak je ble igt blik. tambah terharu bila alang n mok beriya menghulurkan tgn masa aku kalut nk bgtau ibu. family aku memang super duper best!

ermm...
ahmad hazrin bin yaakop
jemputla dtg ke umah raya t ek. xsabar menyambut kedatangan anda sekeluarga.

oh tuhan, terima kasih utk segalanya!!!

p/s: YES!!!!! utk soalan ini

5 comments:

tiada siapa. said...

*speechless*

Tfaaaaaa said...

*air mate air menitis dowwhhhh*

manje gile aku nih.sweet gile la kakak siti nur syairahhhh oiii

Tfaaaaaa said...

p/s:i wanna be ur flower girl ok.bergabung dgn dek nor.hehehh :P

syira said...

encik syg : mmng la speechless, mulut dh kne gam ngn ksh syg..,huhu


tpah: aku ni manis btol, takut kang kne kencing manis la plak...huhuhuh...


p/s: tpah, jd pengapit xmau?
p/ss: hepi ble ko hepi utk aku.

Tfaaaaaa said...

pengapit nnti org dok amik gmbr aku je.almaklumla tpah hot kannn.hahaha

ps// im so so so happy dear.sumpah xtipu