Friday, July 24, 2009

surat utk tipah

syira chang
ulu yam
kdg2 rawang
kdg2 kL
bakal shah alam
_________________________________________________

tpah bihon
ampang
kdg2 je kat umh
mostly kat ofis

24 Julai 2009

Cik, *ni sbb ko blm kawen lg*
PEMERGIAN SELAMA 3 HARI

merujuk perkara di atas, saya ingin memaklumkan saya ingin menghilangkan diri selama 3 hari 2 malam bersama kekasih hati saya *cewah, jiwang btol aku* ke satu daerah yang paling sunyi *ni lirik lagu kopratasa tbe2 melintas*. biarlah saya merahsiakn dahulu tempat pemergian saya itu.kerana saya khuatir tbe2 terjojol muka cik tpah di sana nanti.

2. sehubungan itu, kiranya cik tpah ingin menghantar kami nanti, bolehlah mencemar duli ke airport sbb flight kami dijadualkn berlepas pukul 11 pagi. diulangi 11 pagi. amatlah berbesar hati sekiranya cik tipah dpt membawa bihon goreng sekali utk bekalan kami.

3. sepeninggalan kami nanti, tolong tengok2 kn rumah ek, pagar tu always make sure kunci. bunga tolong siram. ikan n kucing tolong bagi makan. oh, kunci de bawah pasu. pagar 2 pndai2 pnjat utk amik kunci tau tp klo kne tgkap pecah umh jwb sndr.

4, diharap cik tpah tdak merasa kehilangan dengan ketiadaan kami. kalo bosan leh la g kje n OT je bersama bos2 anda.

sekian, harap maklum.

majulah sukan utk negara.

yg benar,

syira chang yg chumel aka gojesGurl.

cc. 1. encik syg.

*ini adalah cetakan komputer, tandatangan tidak diperlukan*

1 comment:

Tfaaaaaa said...

hahaha..siyes 80% terharu.hak2..

korg ni kuang ajo lerr..mane de aku nk ikot pon.aku busy la lately.nk kluar dr ampang pon belom tntu dpt tau dakkk. :(

miss you guys ok.n mostly siti nur syairah. :)