Thursday, June 11, 2009

hancur

kebenaran itu menyakitkan
lebih2 lagi bila ia benda yg paling kita xjangka
adakah kita yang terlalu bodoh sehingga diperbodohkan oleh keadaan
or memang sesetengah manusia memang suka menyeksa manusia lain

apapun, terima kasih Tuhan atas dugaan ni
banyak pengajaran yang aku belajar
banyak menyedarkan aku dari diulit mimpi indah
manusia memang pelbagai

aku mau pergi
bukan mahu lari dari masalah
cuma mahu pergi mengutip sisa2 diri yang telah hancur berderai
tapi masih adakah

Tuhan, bawalah aku dalam lena yang panjang
yang mampu mengusir segala duka yg aku alami ini
biar aku tidak lagi terjaga
kerna hari esok sungguh kelam bagi ku.


p/s: anda dan kamu: terima kasih.

3 comments:

Tfaaaaaa said...

heyy..
waduh waduh..
byk3 kn berdoa n istighfar :)

jom ngedateeee

syira said...

ngedate pastu ko tgk aku nagis je..
nk?

Tfaaaaaa said...

hahaaha.ngokkk