Thursday, March 12, 2009

12th march

mok dpt msk teknik, i'm happy 4 him....
tp yg xbestnye pasni aku dh xde kwn nk gdh kat umh...
sunyi la hdp aku pasni...
jz me n ibu je....
lg la t aku xnk kje jauh2 cz aku xnk tgglkn ibu sorg2...
ibu dh la slalu skt2...

pas2 dpt surat konvo....
tbe2 igt arwah abah n along...
if dorg de lagi they must b proud of me...
dlu mse dpt matrik, along soo damn excited nk anta aku...
2 bad he cant b there wif me mse konvo t...
i miss d gud old time...
dlu b4 tdo abah akn giv me a gud nite kiss n tdo kn aku...
bg aku ketiadaan along lg terkesan cz dlu along la yg jd d man of my life pas abah meninggal...
even abah xde tp aku rse dilindungi...
tp skang sume dh lain...
angah n alang xsame mcm along...
aku jz de ibu je utk bergantung....
if only i can turn back time....
syera rindu sangat abah n along.

hr ni gak aku demam+selsema+lelah...
aku dh xlarat sbnrnye tp cuba b'thn n pkse gak diri aku lyn ym die...
igt kn nk bek2, tapi len yg jadi...
hurm...xtau nk ckp pe....
seyes aku dh xlarat...
aku dh penat dgn sume ni....
baru aku sedar yg air mata aku sgt murah hari ni....
k la, air mata aku lg laju dr tgn aku yg menaip

3 comments:

Tfaaaaaa said...

oo syiraa.. ;(

im sorry for ur abah and along.

jgnlaa ngs dah..aku xblh laa dgr ko ngs2..
time ko call aritu pon aku nk jangkit ngs gk.
fuhh..tp tpah kuat :P

ps//aku syg siti nur syairah ;)

cera said...

mne de aku kol ake nangis..
xde2...mne de nangis
**wat2 lpe ingatan**
hahahaha....

a'ah...tpah kuat n lebih "kakak" dr akak ko ni...
tp aku mmng xkuat sgt pn...
cengeng giler....

-syg siti nur atifah lebeyh- =P

Tfaaaaaa said...

hahahhaha..bengong tol.
kwn sape laa..