penat.
i'm done talking.
dah mls pikir pape.
dah mls nak buat pape.
nak jadi org paling selfish dlm dunia.
mari.
Wednesday, July 21, 2010
Friday, July 09, 2010
Sunday, June 20, 2010
tidak lagi mem'bibik'
Dear candidates,
First and foremost, we wish to congratulate you for being one of the selected candidates, to join our Sime Darby Management Apprenticeship Programme 2010.
This 1-year training programme will officially commence on Monday, 12 July 2009, starting with the 1-month classroom training which will be conducted at Genting View Resort . Since it is going to be residential type of training, you will be required to stay at the respective hotel. No worries, accommodation and meals will be provided throughout the 1-month classroom training for all apprentices.
yay! akhirnye dapat. mula2 cam xsure nk g ke x cz 12 bulan tu!!!!!!!!! but since mse intrview die ckp dept die so far sume apprentice die serap *2 org je pun thn lepas* n thn ni screening sgt5 ketat so betul2 layak je dapat *aku xckp la aku bagus cz mybe rezki aku je* maka aku pun amik la risiko utk spend my 12 months kat s.darby. bnyk jgk yg terpaksa dikorbankan. hope sume ni berbaloi. amin.
jap2, nk doa jgk wiken dpt balik jmpe fmly, encik syg n tunjuk rajin kat umah bakal mertua 25/7 ni. amin!!!
Sunday, May 30, 2010
murah murah
hahahaha.
harga diri aku dah tiada nilai.
kalau jual longgok pun belum tentu ada yang nak beli.
dan aku tiada marketing strategies yang boleh lonjakkan balik harga diri aku.
dah la, aku nak bungkus dan balik.
jual longgok dari tadi pun tiada yang nak beli.
p/s: bagi kucing mkn, agak2 dia nak tak?
harga diri aku dah tiada nilai.
kalau jual longgok pun belum tentu ada yang nak beli.
dan aku tiada marketing strategies yang boleh lonjakkan balik harga diri aku.
dah la, aku nak bungkus dan balik.
jual longgok dari tadi pun tiada yang nak beli.
p/s: bagi kucing mkn, agak2 dia nak tak?
Thursday, May 13, 2010
hari tua.
thnx encik syg 4 such a wonderful-joyful-23rd besday celebration.
having homemade nasi lemak 4 breakfast at d park.
yummy!!!
brand new watch! thn b. muahhhh
2nd time at aquaria
visiting potbelly seahorse,ein's fav kazen. huhu
meeting ceryl, khudsiah , & bob the builder..
picture perfect!
thnx utk ke ratus2 kali encik syg!!!! besday sgt indah bersama kamu!
- terharu kad+hadiah+kotak hadiah kreatif. malu hadiah xbest cam b.
- super duper hepi n bahagia oh
- sori asik cucuk perut bg kempis
- patrik n lca+ sgt chumel
- sila sertakan manual lenkali!
- thnx sebab xmalu bwk budak tadika ni g aquaria even die terjerit2 nmpk ikan
- gmbr lompat memang chumel, sori meragui kehebatan kamu.
- dh pndai sket gne 450D, pnjam blh? =p
- oh, i'm sooooooooo in love with u.
p/s: agak2 thn depan leh smbut besday ngn suami x?
Friday, April 02, 2010
bawah
jujur, jiwa aku sgt teramat down skang ni. masalah ni sgt berat utk ditanggung. ah banyak doa yg aku panjatkan tapi mungkin, mungkin masih belum masanya tuhan makbulkan. mungkin Dia nk uji aku lg. uji aku yg dah xberapa kuat sekarang ni. hope aku masih mampu bertahan.
Wednesday, March 03, 2010
bisu
damn, its been a while oh since last aku blogging. aku rindu merayap kat blog2 org, men fb, ym ngn encik syg.
wuwuuuuu~~~~
p/s: ape kabar kah GGPC, rindu gosip.
wuwuuuuu~~~~
p/s: ape kabar kah GGPC, rindu gosip.
Subscribe to:
Posts (Atom)